Cavalier klubbens udstillingsudvalg er valgt af bestyrelsen og består af engageret personer – både bestyrelsesmedlemmer og klubmedlemmer.
Vores primære opgaver er planlægning og koordinering af klubbens specialudstillinger. Herunder udvælgelsen af dommere og ringpersonale, samt booking af lokaler til afholdelsen af udstillinger og arrangementer.
Alle medlemmer med interesse for udstilling kan indsende dommerønsker via hjemmesiden. Alle ønsker vil komme i betragtning, men hertil må vi informere om, at dommerbookinger som oftest sker minimum et år forud.
Desuden har vi også ansvaret for udstillingsprogrammet, indkøb af dommergaver, rosetter, pokaler og andre sponsorater.
VI sørger for det hele klapper….
Til hver udstilling er udvalget repræsenteret. Vi ankommer før og starter med opmåling og opsætning af ringe og dommerbord. Inden udstillingsstart tilbyder vi som oftes ringtræning for alle. Under hele udstillingen vil det være muligt at møde os eller et andet bestyrelsesmedlem ved vores klubstand – altid klar til at hjælpe og få en god snak om vores race. Vores klubstand sælger desuden en masse lækre klubting, rosetter mv.
Skulle Du/I have spørgsmål, så er du/I meget velkommen til at kontakte udvalgets medlemmer.
Ulla Bundgaard Sørensen
Kasserer. Formand for udstillingsudvalget
kassereren@cavalierklubben.dk
Højborgvej 4
7500 Holstebro
Telefon: 22513787
Linda Pilgaard Skov
Næstformand. Formand for PR-udvalget og medlem af udstillingsudvalget (JH / SoMe)
Cavalierklubben@gmail.com
Åvej 23
4370 Store Merløse
Telefon: 26325044
Beate feddersen
Carstensgade 43a
6270 Tønder
Telefon: 21412383
Natascha Bundgaard Sørensen
Medlem af udstillingsudvalget
Højborgvej 4
7500 Holstebro
Telefon: 25704038
Cavalierklubben er en klub for alle der elsker Cavalieren. Her får du nyttig information om racen. Cavalierklubben er en specialklub under Dansk Kennel Klub (DKK) og derfor registreres vores hunde i DKK. Cavalierklubben har omkring 950 medlemmer.
© 2025 Cavalierklubben. All rights reserved.